[Thelug] Απ: Τεχνικός Υπολογιστών και ανάκτηση δεδομένων

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Thu Jul 9 15:26:30 EEST 2009

Εγώ το άφησα το e-mail, είναι spammers όπως λέει και ο Χρήστος, όμως κατά
την άποψή μου είναι από τους πιο σεμνούς spammers που έχω δει και επειδή τη
λίστα την κοιτάνε σίγουρα και άνεργοι και επειδή έχουμε και οικονομική κρίση
και οι δουλειές είναι πεσμένες, είπα να το αφήσω.

Αν τώρα κακοφάνηκε σε μερικούς ή αν κάποιοι το πήραν στραβά αυτό είναι άλλη
υπόθεση. Ήμαρτον, μη τα δαιμονοποιούμε όλα...