[Thelug] Ubuntu: brought to you by Microsoft | TuxRadar

Jennie Petoumenou epetoumenou at gmail.com
Sat Jul 4 14:30:44 EEST 2009

2009/7/4 Tsabolov Sergey <econlab at uom.gr>

> [...]
> έκπληξη αυτό , το αποτέλεσμα μετά από αυτό δεν πέρασε ένας μήνας και
> μερικά καταστήματα άρχισαν να διαθέτουν Dell Vostro με Ubuntu 8.04 τα
> ξέρετε εξάλλου αυτό .
>
> Και ξέρω από καλές πηγές ´οτι σε ένα από αυτά που ήτανε και είναι στην
> Θεσσαλονίκη (δεν θα αναφέρω το όνομα ) ότι είχε πάρα πολύ μεγάλη ζήτηση
> και τους τελείωσαν τα μηχανήματα αυτά , απλά η Dell σταμάτησε να τα
> διαθέτει κάποια στιγμή για άγνωστους λόγους .
>
> Θέλετε φορητό πάρτε Dell και μην αποδέχεστε την άδεια τον sVista ζητήστε
> να το φέρουν είτε με Linux είτε χωρίς και 1,2,3,4,5 θα τους αναγκάσουμε

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω αγοράσει ποτέ Dell από Ελλάδα. Στο Βέλγιο όμως,
όπου πουλάνε μόνο μέσω της ιστοσελίδας τους, αυτό είναι σίγουρα το πρώτο
μοντέλο φορητού με λίνουξ που έφεραν (το mini 9 π.χ. δεν το έχουν με
λίνουξ).  Και ίσως είναι η πρώτη φορά που προτείνουν φορητό με λίνουξ από
την κεντρική ιστοσελίδα τους στην Ελλάδα. Αλλά, το πραγματικά ενθαρρυντικό
είναι ότι είναι όντως φθηνότερο από τα windows, και ότι δεν είναι
κουτσουρεμένες οι επιλογές αναβάθμισης.

> Jennie αυτό που αναφέρεις δεν μπορεί να το δει απλός χρήστης δεν
> φαίνεται πουθενά , απλός χρήστης βλέπει  κατάλογο του καταστήματος είτε
> βιτρίνα όχι κάποια   σελίδα μόνο για συνεργάτες και εταιρίες .

Δικό μου το λάθος, αυτός ο σύνδεσμος πρέπει να δουλεύει: latitude
2100<http://www1.euro.dell.com/gr/el/bsd/%CE%A6%CE%BF%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%BF%CE%AF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82/laptop-latitude-2100/pd.aspx?refid=laptop-latitude-2100&s=bsd&cs=RC1078530>.
Και μετά πατάς προσαρμογή και επιλέγεις το:
Ubuntu Edition version 8.10 [αφαίρεση € 30,00]