[Thelug] Ubuntu: brought to you by Microsoft | TuxRadar

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Sat Jul 4 14:02:47 EEST 2009

Όχι δεν είναι πρώτη φορά αυτή .
Πριν 2-3 μήνες ένας που είναι μέλος του Thelug έχει πάρει ένα φορητό
Dell και δεν αποδέχτηκε την άδεια χρήσης  και μετά από επικοινωνία με
την εταιρία και μερικά τηλεφωνήματα και αποστολή μηνυμάτων σε διάφορες
αποδέκτες με  @dell.com   του πήρανε από την εταιρία και πληροφόρησαν
ότι θα του στείλουν ένα φορητό που δεν θα έχει sVista πάνω άλλα το ποιο
κουλό τον ρώτησαν εάν θέλει να εγκαταστήσουν το Ubuntu Linux 8.10  ,
όταν παρέλαβε το φορητό είχε εγκαταστημένο Ubuntu 8.10 ήτανε ευχάριστοι
έκπληξη αυτό , το αποτέλεσμα μετά από αυτό δεν πέρασε ένας μήνας και
μερικά καταστήματα άρχισαν να διαθέτουν Dell Vostro με Ubuntu 8.04 τα
ξέρετε εξάλλου αυτό .

Και ξέρω από καλές πηγές ´οτι σε ένα από αυτά που ήτανε και είναι στην
Θεσσαλονίκη (δεν θα αναφέρω το όνομα ) ότι είχε πάρα πολύ μεγάλη ζήτηση
και τους τελείωσαν τα μηχανήματα αυτά , απλά η Dell σταμάτησε να τα
διαθέτει κάποια στιγμή για άγνωστους λόγους .

Θέλετε φορητό πάρτε Dell και μην αποδέχεστε την άδεια τον sVista ζητήστε
να το φέρουν είτε με Linux είτε χωρίς και 1,2,3,4,5 θα τους αναγκάσουμε
να ξαναφέρουν .
Jennie αυτό που αναφέρεις δεν μπορεί να το δει απλός χρήστης δεν
φαίνεται πουθενά , απλός χρήστης βλέπει  κατάλογο του καταστήματος είτε
βιτρίνα όχι κάποια   σελίδα μόνο για συνεργάτες και εταιρίες .

Υ.Γ. Δώστε τους να καταλάβουν ότι δεν είναι όλοι προβατάκια και δεν
έχουμε παρωπίδες και θέλουμε να έχουμε επιλογή .

O/H Jennie Petoumenou έγραψε: