[Thelug] Σύγκληση Συμβουλίου 24/05/2009 - Ιδιαιτέρως Σημαντικό - Μήνυμα #2

Solon Savvidis g00fylists at gmail.com
Fri May 15 19:37:52 EEST 2009

Φίλε Κώστα,

Θέλω εδώ και μέρες να απαντήσω στη πρόσκλησή σου αλλά δε προλαβαίνω. Επειδή
με λόγια σου, ενδεχομένως κάποια άτομα να μπερδευτούν. Θέλω να κάνω κάποιες
αναφορές...

Συγκαλείς συμβούλιο στο TheLUG... Υπό ποια αρμοδιότητα; Ποιος σου έδωσε την
εντολή αυτή ή καλλίτερα με ποιόν συνεννοήθηκες για να κάνεις κάτι τέτοιο;

Όταν αναφέρεσαι σε ομάδες και μάλιστα σε ανθρώπους που ασχολούνται με κάτι
από μεράκι και πάθος και ακόμα ακόμα δεν το κάνουν με σκοπό το οικονομικό...
τότε δε μπορείς να βγάζεις αποφάσεις και καλέσματα από το κεφάλι σου!

Ενοχλήθηκα αφάνταστα με τη στάση σου αυτή... για ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!! Από τη μέρα
που σε γνώρισα, το πρώτο πράγμα που ακούω να λες όταν ξεκινάς μια "συζήτηση"
είναι το "ΕΓΩ"!!!...

"Εγώ θα κάτσω και θα σκεφτώ πως θα μπουν τα γραφεία στο εργαστήριο"

"Εγώ θα κάτσω και θα υπολογίσω τα οικονομικά, αν βγαίνουν και πως"

"Εγώ θα κάνω πρόταση..."

"Εγώ..."

Έχεις ξεχάσει παντελώς το ΕΜΕΙΣ... που είναι και η δύναμη του ΕΛ/ΛΑΚ.

Η γνώμη που σχημάτισα είναι πως είσαι άτομο με ηγετικές τάσεις... Πολύ καλά
κάνεις! Να θυμάσαι όμως πως ο ηγέτης γεννιέται δε γίνεται!

Γνωρίζω πολύ καλά πως είσαι ένας εκ των τριών υπευθύνων της ομάδος
διαχείρισης του εργαστηρίου. Δεν άκουσα τα άλλα δύο παιδιά να λένε "Εγώ",
βασικά δεν τους άκουσα να λένε τίποτα (σε ό,τι αφορά αποφάσεις για τον
TheLUG). Το αφήνουν να αποφασίσουμε όλοι μαζί και όχι "Εγώ"

Αφήνω στην άκρη αυτά που έγραψες στην αρχή για το ότι εσύ θα καθορίσεις τη
"συζήτηση" (η γνωστή "συζήτηση" - μονόλογος Μπουκουβάλα) γιατί έχουν πεί
πολλά πριν από εμένα τα παιδιά. Ακόμη όμως κι όταν προσπάθησες μετά κάπως να
το μαζέψεις, συνέχισες στον ίδιο τόνο.

Θα σε παρακαλέσω (για το δικό σου καλό) αν θελήσεις στο μέλλον να ΖΗΤΗΣΕΙΣ
κάτι από την κοινότητα (και όχι να το επιβάλεις), να το κάνεις πιο ευγενικά
για να έχεις καλύτερα αποτελέσματα.

Δυστυχώς ή ευτυχώς, αν δεν αλλάξεις στάση και νοοτροπία, εγώ δε θα σου κάνω
την τιμή να παραβρεθώ... και για να μιλήσω πιο σωστά και στο πνεύμα της
κοινότητας...

"ΕΜΕΙΣ δε θα σου κάνουμε την τιμή να παραβρεθούμε" και στο "ΕΜΕΙΣ" μπαίνει ο
όνομα του κάθε φίλου / φίλης που συμφωνεί μαζί μου.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Σαββίδης Σόλων (aka g00fy)