[Thelug] Σύγκληση Συμβουλίου 24/05/2009 - Ιδιαιτέρως Σημαντικό - Μήνυμα #2

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Tue May 12 15:44:08 EEST 2009

Ζητώ συγγνώμη αν προσεβλήθη κάποιος από το προηγούμενο μήνυμά μου, ναι όντως
ήταν υπερβολικό και αυταρχικό. Υπήρξε ήδη η σχετική αντίδραση και λογικά
είμαι υπόλογος γι' αυτό.

Ζητώ συγγνώμη λοιπόν.

Πέρα από αυτό όμως θέλω να καταλάβετε γιατί αντιδρώ έτσι. Όταν φτιάχνεις
κάτι, οτιδήποτε, ένα πύργο στην άμμο, ένα playmobil, ένα lego, ένα mecano,
ενεργοποιείς μια κοινότητα από το μηδέν, το νιώθεις σαν παιδί σου και είναι
δύσκολο να μην αντιδράσεις σπαμωδικά και αυταρχικά όταν βλέπεις πως αυτό
κινδυνεύει. Όχι τόσο από εξωτερικούς ή εσωτερικούς εχθρούς όσο από άλλα
πράγματα που εγώ τα λεω "βλακείες", "παρεξηγήσεις", "άστοχα πράγματα".
Επειδή λοιπόν τον τελευταίο καιρό έχω ξοδέψει αρκετό μέρος της
ενεργητικότητάς μου για να φτιάξω μαζί με άλλους αυτό το ωραίο πράγμα,
αντιδρώ σπαμωδικά και αυταρχικά όταν κινδυνεύει. Συγγνώμη αλλά νομίζω οτι
όταν βλέπω να επικρατεί έξω από αυτό το ωραίο πράγμα ο νόμος της ζούγκλας
(και αυτό είναι ένα από τα θέματα συζήτησης), ε, και εγώ με τη σειρά μου θα
στείλω σκούξιμο προς πάσα κατεύθυνση.

Ο πιγκουΐνος σκούζει λοιπόν, γιατί βλέπει καταστάσεις και πράγματα που δεν
του αρέσουν και θέλει τα συζητήσει με τους φίλους του. Αν σώνει και καλά
πρέπει να ορίσω θέματα αυτά είναι:

1) Λάθη, Βλακείες & Παρεξηγήσεις και πως μπορούμε να τα αποφύγουμε στο
μέλλον
2) Θαλλάσιοι Ελέφαντες & Πιγκουΐνοι
3) Ο Νόμος της Ζούγκλας και σύγχρονες μορφές εφαρμογής του
4) Το μέλλον των αυτοκρατορικών πιγκουΐνων
5) Από τον πάγο στα igloo, η περίπτωση της Θεσσαλονίκης

Μπορείτε να γελάσετε αλλά και να προβληματιστείτε με την καρδιά σας (ή και
να βρείτε τι κρύβεται πίσω από τις λέξεις) μέχρι την ορισμένη Κυριακή.

Κώστας Μπουκουβάλας