[Thelug] Σύγκληση Συμβουλίου 24/05/2009 - Ιδιαιτέρως Σημαντικό

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed May 13 12:25:10 EEST 2009

Kostas Boukouvalas wrote:
> Η φύση των θεμάτων είναι τέτοια που δε γίνεται να ανακοινωθούν στο
> Internet γιατί ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ. Ένα flame-war με
> αντεγκλήσεις και άσχετες επί άσχετων τοποθετήσεων λόγω του οτι δεν
> έχουν ΟΛΟΙ γνώση όλων όσων έχω εγώ που βρίσκομαι στο πυρήνα της
> κοινότητας. Ναι, σε ξέρω πολλά περισσότερα πράγματα από τον κάθε ένα
> ξεχωριστά με αυτό το Συμβούλιο ας πούμε οτι θέλω μοιραστώ τις
> εμπειρίες μου μαζί με όλους.
>
> Τι καλύτερο από μια ζωντανη συζήτηση, ουτως ώστε να μη δημιουργηθούν
> και παρεξηγήσεις που πάντα δημιουργούνται μέσω των ηλεκτρονικών μέσων.

> [...]

Χεσε μας ρε Μπουκουβαλα να πουμε. Τωρα θα σε μαθουμε;

Δεν ειχα σκοπο να στα πω. Αλλα θα στα πω. Μονο και μονο για τα δυο mail
που εστειλες στη hellug, επειδη ξερω μια χαρουλα ποια ανωμαλη παραλογη
διεργασια σ'εκανε να τα γραψεις, και μαλιστα αυτη ακριβως τη χρονικη
στιγμη.

Θελετε να φτιαξετε συλλογο;

Φτιαξτε τον.

Σας ειπε ποτε κανεις οχι;

Αλλα φτιαξτε τον για καποιο σημαντικοτερο λογο απο το "να φαμε κι
εμειιις απο τα χοντρααα λεφτα του ΕΕΛΑΚ", επειδη "μας πολεμααααει ο
helluuuug", γιατι "ο Παπαροπουλος πριν απο δεκατεσσερα χρονια πηγε στην
ταβερνα με τον Μπαμπαρχιδοπουλο, πραγμα που σημαινει οτι ανηκει στην
ομαδα του Τσουτσουνιδη που ειχε τσακωθει με τη φραξια του Αντρεα που τα
ειχε με τη Ρεα και τον ηθελε κι η Νινα πριν γνωρισει το Θαλη, οταν εφαγε
η Μαρουλα το Μανωλη απο τη Ρουλα που του αρεσε κι η Μινα που του γνωρισε
η Γωγω που τα ειχε με τον Αρη πριν τα φτιαξει με τη Μαρη και που ισως να
την πηδηξα κι εγω".

Φτιαξτε τον ντομπρα και σταρατα και μπροστα σ'ολο τον κοσμο, χωρις
αρχιδιες και μυστικες συνελευσεις με σταυρους και κουκουλες, και
καταστατικα που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΚΟΥ
HELLUG. Κριμα δηλαδη στο χρονο που ξοδεψα να σε πεισω να βγαλεις τα
αντι-hellug θαψιματα απο μεσα.

Και απο το οποιο αποσυρω την υπογραφη μου και παραιτουμαι απο οτιδηποτε
εχει να κανει με τον Thelug, effectively right fucking now.

Αλλα πριν τον φτιαξετε το συλλογο, καθηστε λιγακι και αναρωτηθειτε γιατι
ακριβως δε θα γραφτω. Κι αναρωτηθειτε αν και με ποια καρδια και για ποιο
ακριβως λογο θα ηθελαν οντως να γραφτουν σ'αυτον ενας Καλφιγκοπουλος,
ενας Κοσμιδης, ενας Λιαλιαμπης, ενας Στοιλης, ενας Αργυρουδης, ενας
Κρασσας, ενας Παπαιωαννου, ενας Χατζοπουλος αμα θες, ενας Μπασουκος,
ενας Καργιωτακης, ενας Κωτσης - κι οποιος αλλος τελος παντων ετυχε
να'χει μια σοβαρη σχεση με το unix σ'αυτη την πολη ολα αυτα τα χρονια.

Και καθηστε κι αναρωτηθειτε για ποιο ακριβως λογο δε θα'στε κι εσεις οι
ιδιοι χεσμενοι μεταξυ σας σ'ενα δυο χρονια απο τωρα, μολις σφιξουν λιγο
οι κωλοι, μολις οι καυλωμενοι πιτσιρικαδες ξεκαυλωσουν λιγακι, και μολις
οι σοβαροι προεμμηνοπαυσιακοι μικρομεσαιοι επιχειρηματιες καταλαβουν οτι
δεν αξιζουν τον κοπο οι χαζομαλακισμενες κομπινουλες που ονειρευονται.

Και μετα καντε τον. Κι αυτον κι οσους συλλογους θελετε. Καληνυχτα σας.

--
Christos Ricudis - Systems Administrator
IT Support Center, Aristotle University of Thessaloniki