[Thelug] Σύγκληση Συμβουλίου 24/05/2009 - Ιδιαιτέρως Σημαντικό

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Tue May 12 11:45:34 EEST 2009

Η φύση των θεμάτων είναι τέτοια που δε γίνεται να ανακοινωθούν στο Internet
γιατί ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ. Ένα flame-war με αντεγκλήσεις και
άσχετες επί άσχετων τοποθετήσεων λόγω του οτι δεν έχουν ΟΛΟΙ γνώση όλων όσων
έχω εγώ που βρίσκομαι στο πυρήνα της κοινότητας. Ναι, σε ξέρω πολλά
περισσότερα πράγματα από τον κάθε ένα ξεχωριστά με αυτό το Συμβούλιο ας
πούμε οτι θέλω μοιραστώ τις εμπειρίες μου μαζί με όλους.

Τι καλύτερο από μια ζωντανη συζήτηση, ουτως ώστε να μη δημιουργηθούν και
παρεξηγήσεις που πάντα δημιουργούνται μέσω των ηλεκτρονικών μέσων.

Δε μπορώ να πω τίποτε περισσότερο και ελπίζω αυτό να γίνει σεβαστό.

Κώστας Μπουκουβάλας