[Thelug] IE nte kai kala...

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Fri Mar 13 18:35:17 EET 2009

διατηρώ ένα winxp sp3 σε virtualbox για τέτοιες δουλειές, εκτός του
γεγονός ότι πιάνει χώρο (καθώς το image αυτή την στιγμή είναι > 20GB)
είναι χρήσιμο.

Για το συγκεκριμένο πρόβλημα ο μόνος λόγος που φαντάζομαι θέλει τέτοιες
προδιαγραφές θα είναι κάποιο ActiveX, εάν όμως κάτι βασισμένο σε java VM
μπορεί να παίξει (εδώ μου παίζει ο application της Oracle και χωρίς τον
 initiator !!!)