[Thelug] IE nte kai kala...

Anna Krassa annak at uom.gr
Fri Mar 13 14:12:33 EET 2009

Καταρχήν σας ευχαριστώ για τις ιδέες σας,

αρχικά ακολούθησα τη συμβουλή του Κώστα για wine και για καλή μου τύχη
το link που έστειλε είχε πολύ καλές οδηγίες (τυφλοσούρτης). Ωστόσο ο ΙΕ
δεν παίζει, προφανώς λόγω του SP2. Δεν εμφανίζει ό,τι βγάζει στο
firefox, αλλά βγάζει "σφάλμα στη σελίδα".

Όσο για Opera, δεν μπορώ να την εγκαταστήσω, κάποιο πρόβλημα υπάρχει,
μάλιστα μου βγαίνει το εξής /"Το Opera δεν μπορεί να εγκατασταθεί στον
τύπο του υπολογιστή σας (i386). Είτε η εφαρμογή χρησιμοποιεί ειδικές
λειτουργίες υλικού, ή ο διανομέας αποφάσισε να μην υποστηρίζει το τύπο
του υπολογιστή σας."

/Για να μην ταλαιπωρώ άλλο τη λίστα, οφείλω να πω ότι έχω πρόσβαση σε
windows και μπορώ τελικά να "κάνω τη δουλειά μου". Ωστόσο αντιλαμβάνεστε
όλοι ότι το θέμα δεν είναι αυτό.

:-)
annak

O/H Stavros Temertzidis έγραψε: