[Thelug] IE nte kai kala...

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Fri Mar 13 13:33:44 EET 2009

Για να κάνεις τώρα τη δουλειά σου, αν δεν έχεις windows, μπορείς να
δοκιμάσεις το ies4linux
(http://www.tatanka.com.br/ies4linux/page/Main_Page) θα σου
εγκαταστήσει ένα πλήρως λειτουργικό internet explorer στο wine. Ελπίζω
να παίζει με τα MSXML extentions που θέλουν... Από κει και πέρα είναι
καλό να θέσεις το θέμα στο forum των φοιτητών του Παν/μιου Αιγαίου
(http://my.aegean.gr/web/) έτσι ώστε να στείλετε μαζικά email
διαμαρτυρίας (ή να κινηθούν διαδικασίες μέσω των φοιτητικών συλλόγων
σας) και να τους αναγκάσετε να το φτιάξουν.

2009/3/13 Tsabolov Sergey <econlab at uom.gr>:
> Ναι δεν λειτουργεί , και μετά λες να μην το σχολιάσεις το θέμα , εδώ το
> έχουν αλλάξει μέχρι και το TAXISNET και πολλά άλλα και δεν θα το κάνουν
> αυτή εκεί ?
> Ναι εάν μόνο εσύ θα κάνεις παράπονο δύσκολα να το αλλάξουν άλλα μπορεί
> να το δούμε το θέμα πως και γιατί το έχουν ?
> Ποιος τους έδωσε το δικαίωμα να υποβάλλουν τι λογισμικό πρέπει να έχεις
> για να κάνεις υποβολή συγγραμμάτων η ότι άλλο θέλεις , είναι απαράδεκτο
> αυτό .
>
> O/H Anna Krassa έγραψε:

Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.
Research Academic Computer Technology Institute