[Thelug] IE nte kai kala...

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Fri Mar 13 13:09:12 EET 2009

Ναι δεν λειτουργεί , και μετά λες να μην το σχολιάσεις το θέμα , εδώ το
έχουν αλλάξει μέχρι και το TAXISNET και πολλά άλλα και δεν θα το κάνουν
αυτή εκεί ?
Ναι εάν μόνο εσύ θα κάνεις παράπονο δύσκολα να το αλλάξουν άλλα μπορεί
να το δούμε το θέμα πως και γιατί το έχουν ?
Ποιος τους έδωσε το δικαίωμα να υποβάλλουν τι λογισμικό πρέπει να έχεις
για να κάνεις υποβολή συγγραμμάτων η ότι άλλο θέλεις , είναι απαράδεκτο
αυτό .

O/H Anna Krassa έγραψε: