[Thelug] Γραμμή Εντολών του Linux - Υλικό παρουσίασης

Pavlos Pavlidis paul.pavlidis at gmail.com
Mon Feb 2 14:23:27 EET 2009

Tsabolov Sergey wrote:
> Παραθέτω τα αρχεία pdf + odp + images που είχαμε ετοιμάσει για την ημέρα
> αυτή και είχαμε παρουσιάσει κάποια απο αυτά .
>
> Γραμμή Εντολών του Linux - Υλικό παρουσίασης
> <http://econlab.uom.gr/econlab/ubuntu/support/command_line.01.02.2009.tar.gz>

Ωραία δουλειά, ευχαριστούμε.

Να σημειώσω κάτι

    "Στο τερματικό μπορούμε να εκτελούμε/εκκινούμε ακόμα και προγράμματα
που έχουν γραφικό και τα οποία αν κλείσουμε το τερματικό θα κλείσουν και
αυτά!
  Αν δεν θέλουμε να γίνει αυτό τότε μετά το όνομα του προγράματος
βάζουμε ένα & "

Αυτό τουλάχιστον σε εμένα δεν δουλεύει (μόνο αν η εντολή είναι σε ταβ
και εγω κλείσω μόνο το ταβ και οχι το τερμιναλ).

Απότι ξέρω ειναι δυνατόν να συνεχιστεί μια εντολή να τρέχει μετα το
κλέισιμο του τερμιναλ χρησιμοποιώντας σκριν ή νοχαπ.

Παύλος