[Plug] Patras Tech events website

Christos Bacharakis christos at bacharakis.com
Sat Oct 18 12:53:04 EEST 2014

Καλησπέρα Βασίλη,

η προσπάθεια έχει ξεκινήσει από την περασμένη άνοιξη και σε λίγες μέρες στα
πλαίσια του 2ου together event στη Θεσσαλονίκη θα έχουμε ολοκληρώσει το
developement και τον σχεδιασμό ενώς νέου effort που ονομάζεται wearetech
και θα μπορεί όποια πόλη θέλει να το υιοθετήσει. Αυτό θα γίνει γίνει
released σαν "πακέτο" και ο καθένας θα μπορεί να το κάνει clone και το
χρησιμοποιήσει για τις ανάγκες της πόλης του.
http://skgtech.io/together/

Μόλις το τελειώσουμε θα σε ενημερώσω ξανα προκειμένου εάν θέλετε να
προχωρήσετε :)
Cheers
~Christos

Christos Bacharakis