[Plug] Patras Tech events website

Papoutsakis Vasilis zekvyrin at gmail.com
Mon Oct 13 00:41:56 EEST 2014

Hello people,

Μίλαγα πρόσφατα (@Drupalcon) με κάποια παιδιά από Αθήνα & Θεσσαλονίκη
και μου είπαν ότι υπάρχουν site στις πόλεις τους όπου tech communities
ανεβάζουν events & meetups που κάνουν.

Αθήνα: http://www.athtech.org/
Θεσσαλονίκη: http://skgtech.io/

Ο κώδικας είναι στο github και για τα 2, και μπορούμε αν θέλουμε να
φτιάξουμε κάτι τέτοιο και για μας. (Techies είμαστε κι εμείς άλλωστε..
θα μας ήταν χρήσιμο είτε ατομικά είτε ως plug πιστεύω).

Ψήνεται κανείς να φτιάξουμε κάτι τέτοιο; (Όχι ως Plug απαραίτητα, ρωτάω
αν ενδιαφέρεται κανείς άλλος έστω ατομικά να ασχοληθεί).

Δεν το έχω κοιτάξει καθόλου (πέραν του ότι είναι σε nodejs & ruby που
δεν εχω ξαναδουλέψει), αλλα ψήνομαι να ασχοληθώ όσο προλαβαίνω γιατί το
βρίσκω χρήσιμο.