[Plug] Fwd: 5η Ημερίδα Πληροφορικής Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Αχαϊας

dimitzortzis at gmail.com dimitzortzis at gmail.com
Wed Dec 14 01:12:40 EET 2011

Χαίρετε!
Αύριο θα πραγματοποιηθεί μια ημερίδα από τους καθηγητές πληροφορικής της
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Αχαϊας. Σκέφτηκα ότι αυτά που κάνουν η PLUG
και το P-Space θα ενδιαφέρουν σίγουρα κάποιους από τους καθηγητές που θα
συμμετέχουν εκεί. Δυστυχώς όταν το μάθαμε δεν υπήρχε δυνατότητα να γίνει
εισήγηση στην ημερίδα (είχε περάσει η προθεσμία) αλλά υπάρχουν κάποια
φυλλάδια PLUG και P-Space τα οποία θα μπορούσε να τα αφήσει κάποιος στο
χώρο.
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη από τις 15:00 μέχρι τις 21:00 σε
ένα χώρο απέναντι από το δημοτικό πάρκινγκ στην Ακτή Δυμαίων, κοντά στο
φάρο. Εγώ έχω μιλήσει με τον κύριο Σπύρο Παναγιωτόπουλο και του είπα για το
P-Space και μου είπε ότι του ακούστηκε πολύ ενδιαφέρον και αν θέλουμε να
περάσουμε να αφήσουμε φυλλάδια. Οπότε ας ψηθεί κάποιος να πεταχτεί μέχρι
εκεί να αφήσει φυλλάδια, νομίζω αξίζει αυτή η προβολή. Εγώ δυστυχώς δεν
είμαι στην Πάτρα. Τα φυλλάδια νομίζω είναι στο P-Space.
(Λίγα) περισσότερα για την ημερίδα εδώ (και πρόγραμμα!)
https://sites.google.com/site/keplhnetach/home
BB!

--
Dimitris Tzortzis