[Plug] Holy Moly! Cheap Arduinos!

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Sun Dec 4 14:54:14 EET 2011

Γεια χαρά σε όλους παίδες. Όπως μου είχαν ενημερώσει οι τύποι που φτιάχνουν το Arduino, στο store τους κάνουν ξεκαθάρισμα από Arduino Duemilanove και τα πουλάνε με 15 ευρώ! Μαζί με τα μεταφορικά, πρέπει να βγαίνουν 20 ευρώ, ίσως και λιγότερο!

http://store.arduino.cc/eu/index.php?main_page=product_info&products_id=74

Τα Duemilanove είναι παλαιότερη έκδοση, αλλά δεν έχουν καμμία ουσιαστική διαφορά από την καινούργια έκδοση, πέραν του ότι χρειάζεται να εγκαταστήσεις έναν driver για να τα χρησιμοποιήσεις. Οπότε νομίζω ότι ήρθε ο καιρός να κάνουμε την παραγγελία που λέγαμε πέρσυ.

Για να κάνουμε λίγο γρήγορα, όποιος ενδιαφέρεται να μου στείλει email (όχι στη λίστα, στο billgeo13 at gmail.com) με θέμα 'Παραγγελία Arduino' και να γράψει όνομα και πόσα Arduino θέλει, και να με βρεί κάπου ή περάσει από το hackerspace να δώσει τα χρήματα (επαναλαμβάνω, 20 ευρώ) μέχρι την Πέμπτη, ώστε να τα βάλω στον λογαριασμό μου και να τα παραγγείλω μέσα στο επόμενο Σ/Κ.

Τζίκης