[Plug] Συγχρονισμός κινητού με mail client.

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Wed Oct 5 22:51:51 EEST 2011

Καλησπέρα Παύλο! Προσωπικά δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με αυτό, αλλά ελπίζω ότι όλο και κάποιος θα ξέρει πως γίνεται (βοηθήστε τον άνθρωπο ρε κωλόπαιδα!!!). Σε γενικές γραμμές κάθε χρόνο κάνουμε συναντήσεις κάθε 1-2 βδομάδες, Τετάρτη απόγευμα, αλλά φέτος δεν έχουμε συνεννοηθεί.

Μία από αυτές τις μέρες μάλλον θα πρέπει να βγούμε για το καθιερομένο φαγοπότι ή/και καφέ, για να συζητήσουμε πως θα πορευτούμε φέτος. Όταν κανονίσουμε πέρνα να σε γνωρίσουμε.

Βασίλης (Τζίκης) Γεωργιτζίκης