[Plug] Συγχρονισμός κινητού με mail client.

Παύλος Χατζηδημητρίου paulmedic555 at gmail.com
Tue Oct 4 20:42:32 EEST 2011

Καλησπέρα σε όλους. Με λένε Παύλο και μόλις πρόσφατα μπήκα στον κόσμο
του Linux. Μου αρέσει πολύ η ελευθερία και οι δυνατότητες που μου δίνει
για να κάνω πολλά πράγματα.

Το θέμα που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν ξέρει κάποιος πως γίνεται ο
συγχρονισμός του calendar και των contacts ενός κινητού τηλεφώνου με
έναν mail client. Συγκεκριμένα έχω το nokia 5800 και θα ήθελα να
μπορούσα να περάσω τις επαφές και το ημερολόγιο του στον thunderbird.

Επίσης προγραμματίζετε κάποιες παρουσιάσεις ή συναντήσεις σύντομα; Θα
ήθελα να τα πούμε από κοντά.

Ευχαριστώ,
Παύλος