[Plug] Συνεντεύξεις για open source

dimitzortzis at gmail.com dimitzortzis at gmail.com
Thu Jun 30 23:56:13 EEST 2011

Σας προωθώ το email που έλαβα από ένα φίλο ο οποίος θέλει να κάνει κάποιες
συνεντεύξεις σχετικές με το open source. Αυτή τη φορά έφτιαξε ένα
ερωτηματολόγιο που είναι πολύ εύκολο να απαντηθεί. Ρίξτε του μια ματιά να
τον βοηθήσουμε ;)
thanks!

Δημήτρης

----------------------
Αγαπητέ προγραμματιστή ανοιχτού κώδικα,

Για τις ανάγκες της πτυχιακής μου εργασίας δημιούργησα το παρακάτω
ερωτηματολόγιο που σχετίζεται με τα κίνητρα των προγραμματιστών που
συμμετέχουν σε πρότζεκτ ανοιχτού κώδικα.  Αποτελείται μόνο από ερωτήσεις
πολλαπλής επιλογής έτσι ώστε να μπορεί να συμπληρωθεί εντός ολίγων
λεπτών. Σε παρακαλώ θερμά να απαντήσεις όλες τις ερωτήσεις.

Το link για το ερωτηματολόγιο είναι:  http://questionpro.com/t/AGYOdZKm6G

Για οποιεσδήποτε απορίες η ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι:
A.Kaperonis at lse.ac.uk

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Αναστάσιος Καπερώνης