[Plug] Fwd: 8ο Φεστιβαλ ΑΣΤΟ - Επικοινωνούμε Πάτρας

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Fri Jun 17 03:04:16 EEST 2011

Προωθώ το μήνυμα της Αντωνίας από τον ΑΣΤΟ, για όσους ενδιαφέρονται. Είναι πολύ ωραίο φεστιβάλ.

Προσωπικά δεν θα μπορέσω να είμαι την Παρασκευή, γιατί θα είμαι Αθήνα (IRON MAIDEEEEEEN), αλλά θα είμαι το Σ/Κ, και την Παρασκευή θα προσπαθήσουμε να είμαστε αρκετοί από PLUG/P-SPace για να δείξουμε ποιοί είμαστε, να περάσουμε καλά, και να κάνουμε τον χαβαλέ μας. Όλοι ευπρόσδεκτοι.

Άλλωστε, τί προτιμάτε, διάβασμα ή ΦΕΣΤΙΒΑΛ!!!!!!

Tzikis

Begin forwarded message: