[Plug] Φεστιβάλ ΑΣΤΟ

dimitzortzis at gmail.com dimitzortzis at gmail.com
Sat Jun 11 04:05:30 EEST 2011

Χαίρετε!
για όσους δεν το είδαν... σε μια βδομάδα (17-18-19 του μήνα) ο ΑΣΤΟ έχει
φεστιβάλ.
Νομίζω είναι απαραίτητο η PLUG να έχει τουλάχιστον ένα φυλλαδιάκι στο
φεστιβάλ. Σκέφτομαι ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το διπλό PLUG-P-Space
όμως επιπλέον, προτείνω να γραφτεί ένα κείμενο -περίπου μια σελίδα Α4-
(εθελοντές;! - ή αν έχετε υπ' όψιν κάποιο έτοιμο άρθρο να το μεταφράσουμε!)
το οποίο να μιλάει για το λογισμικό ανοιχτού κώδικα και το linux γιατί
προφανώς θα περάσει κόσμος που δεν έχει ιδέα και καλύτερα να υπάρχει υλικό
για να καταλάβει τι εκπροσωπεί η PLUG. Δεν ξέρω αν υπάρχει οτιδήποτε άλλο
υλικό σχετικό με open source (φυλλάδια, αφίσες κλπ.) για να βρίσκονται στο
χώρο :)
Εγώ θα γράψω κάτι αντίστοιχο για το P-Space (ή όποιος θέλει να συμβάλει).

Επίσης, είχα σκεφτεί ότι ίσως θα ήταν ωραία να κάνουμε ένα installfest την
ερχόμενη Παρασκευή 17/6 (οι άλλες μέρες είναι μάλλον υπερβολικά γεμάτες).
Δεν ξέρω τι άποψη θα έχει ο ΑΣΤΟ γι' αυτό αλλά ίσως ήταν ωραία να έχουμε πχ.
2-3 pc να δείχνουμε Linux και να βοηθούμε σε εγκατάσταση και λοιπά.
Τι λέτε;

--
Dimitris