[Plug] Fwd: Συνεντέυξεις για OPEN SOURCE

dimitzortzis at gmail.com dimitzortzis at gmail.com
Thu Jun 9 20:32:24 EEST 2011

Καλησπέρα!
σας προωθώ το email ενός φίλου φίλου μου ο οποίος χρειάζεται να πάρει
μερικές συνεντεύξεις από OS developers για την πτυχιακή του στο LSE.
Σα καλά παιδιά που είστε θα του απαντήσετε να το βοηθήσουμε το παιδί, έ; :))

ευχαριστώ!

Δημήτρης

υγ. εγώ δεν μετράω σα developer γιατί δεν έχω γράψει γραμμή κώδικα (που λέει
ο λόγος!) :-p