[Plug] Φωτογραφικό υλικό

Dimitris Glezos glezos at indifex.com
Sun Jan 16 23:36:10 EET 2011

2011/1/16 Themistoklis Savvidis <themhs at gmail.com>:
> Δε θα ήταν πιο απλή η διαχείρηση αν όλα ήταν μαζεμένα σε ένα μέρος;

Ίσως, ίσως και όχι. Πχ. στο flickr μπορούν πολλοί να ανεβάσουν φωτό
στα δικά τους album και να τα συνδέσεις με ένα tag, οπότε δε
χρειάζεται να τις αντιγράφεις στο άλλο site. Οπότε μπορείς απλά να
κάνεις link, ή και embed φωτό από εκείνο το tag (wordpress plugins
support this nicely). Επίσης μπορεί κανείς απλά να στείλει μια φωτό
μέσω email στο flickr. Δεν είμαι βέβαιος αν αυτά είναι σημαντικά ή
εύκολα να γίνουν μέσα στο CMS που έχουμε.

Σε γενικές γραμμές αυτό που σκέφτομαι συνήθως εγώ είναι "choose the
tool which will get the best job done quickly and will allow you to
focus on actual work". Α ναι, και κάτι ακόμη: "μην προσθέτεις
περισότερα πράγματα που χρειάζονται maintenance, εκτός κι αν είναι
άκρως απαραίτητο". Η εμπειρία σε συλλόγους έδειξε ότι αυτό που
φαίνεται σημαντικό σήμερα, σε 1 χρόνο δεν το διαχειρίζεται κανείς. =/

Από την άλλη είμαι βέβαιος ότι άλλοι θα χρησιμοποιούν περισσότερο από
εμένα, έτσι είπα τα 2 σεντς μου και τώρα θα σωπάσω. =)

-δ