[Plug] Φωτογραφικό υλικό

Themistoklis Savvidis themhs at gmail.com
Sun Jan 16 23:26:29 EET 2011

Δε θα ήταν πιο απλή η διαχείρηση αν όλα ήταν μαζεμένα σε ένα μέρος;

1) Είναι εύκολο το dump όλης της πληροφορίας, αν αυτό κάποια στιγμή
χρειαστεί
2) Υπάρχουν πολλαπλοί admins οπότε δε θα ψάχνουμε για τον κάθε κωδικό του
κάθε χρήστη του x site
3) Μου φαίνεται σωστό και όμορφο να μη διώχνεις τον άλλο από τη σελίδα σου
αλλά ούτε και να του ανοίγεις αυθαίρετα ένα νέο tab

To flickr είναι κούλ αλλά δεν αποτελεί απαραίτητα τη βέλτιστη λύση για κάθε
photo album στο internet.

--
Themis