[Plug] Hackerspace

ithilgore ithilgore.ryu.l at gmail.com
Wed Jan 12 17:48:52 EET 2011

On 01/12/2011 03:14 AM, Vasileios Georgitzikis wrote:
> 9 στο σινιάλο;

Ανοίχτε καινούριο thread που να επισημοποιεί τη σημερινή συνάντηση αν είναι
να γίνει.

1. O κόσμος είναι δύσκολο να παρακολουθήσει τη ροή ενός θέματος που δεν
έχει να κάνει με το thread και
2. ήδη το thread έχει γίνει πολύ lengthy και έχει βγει off topic

--
http://sock-raw.org
https://twitter.com/ithilgore