[Plug] Hackerspace

George Lontorfos glondo1 at gmail.com
Mon Jan 3 04:33:01 EET 2011

Kαλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους,

με υγεία (και με ένα hackerspace γρήγορα)

Κατ' αρχάς εγώ ψηφίζω το PLUG n play διότι θεωρώ πως είναι αρκετα έυστοχο.
Συνδυάζει και PLUG και play σε μια αρκετά συνηθισμένη φράση και σίγουρα
είναι πολύ πιο έξυπνο απο όλα τα "στεγνά" ονόματα των άλλων hackerspaces που
είδα στη λίστα.

Κάτι ακόμα... Σε 30 mail πως καταφέραμε και δεν έχει εκφραστεί μια ξεκάθαρη
προτίμηση έλεος ρε σεις!! Άντε name it να έρθουν και τα arduino!!!

Γιώργος