[Plug] Hackerspace

ithilgore - ithilgore.ryu.l at gmail.com
Sun Jan 2 15:01:51 EET 2011

2011/1/2 Themistoklis Savvidis <themhs at gmail.com>:
> Το όνομα πρέπει να 'ναι μονοσύλλαβο. Αν δεν είναι, θα έχουμε ένα ko0l (?..)
> alias το οποίο δε θα χρησιμοποιεί κανείς, μιας και το "υπόγειο" (ή η
> "υπόγα",
> για τους γλωσσομαθείς) θα βολεύει περισσότερο σα λέξη.
>
> - To "dungeon" έχει "ντ" και "τζ" και κάπως περίεργη προφορά. Κο0λ μεν αλλά
> δε βολεύει.
>
> - Το hulk είναι εξαιρετικά βολικό. Είναι επίσης συμβολικό γιατί όλοι
> κρύβουμε
> ένα πράσινο διαβολάκο μέσα μας (hint: θυμήσου την τελευταία φορά που
> [...]

Ας το ονομάσουμε Doom. Μονοσύλλαβο. Εύκολο. Ευκολομνημόνευτο. 4 (2^2)
characters (χωρίς περίεργα σημεία στίξης οπως η απόστροφος).
Παραπέμπει στο game που άλλαξε το χώρο των FPS για πάντα (και στις
ατέλειωτες ώρες που χρειάστηκαν για τον προγραμματισμό του). Επίσης,
παραπέμπει στον Dr Doom, ο οποίος είναι ...well Dr. Τέλος, παραπέμπει
στην κατάσταση που οδεύει η χώρα, άρα δε θα μας πουν και εκτός
κλίματος.

Με τα παραπάνω, I reached the limit (aka the sky). Thank you.

-- ithilgore

PS: Καλή χρονιά
PS2: Imaginary dialogue μεταξύ PLUG-er και common mortal:
 - Πάμε για beers?
 - Όχι, έχω Doom.
- Wtf? Ακόμα παίζεις τον πρόγονο του Quake? The 90's called and they
want their gamez back?
- Όχι, άλλο doom είναι αυτό.
- Then what?
- (ακολουθεί φαντασμαγορικό song που παρουσιάζει το hackerspace και
επαναλαμβάνει μέσα 1337 φορές το word "Doom")
- .... ΟΚ. Got it. kthnxb
- That was easy.