[Plug] Hackerspace

Themistoklis Savvidis themhs at gmail.com
Sun Jan 2 12:38:17 EET 2011

Το όνομα πρέπει να 'ναι μονοσύλλαβο. Αν δεν είναι, θα έχουμε ένα ko0l (?..)
alias το οποίο δε θα χρησιμοποιεί κανείς, μιας και το "υπόγειο" (ή η
"υπόγα",
για τους γλωσσομαθείς) θα βολεύει περισσότερο σα λέξη.

- To "dungeon" έχει "ντ" και "τζ" και κάπως περίεργη προφορά. Κο0λ μεν αλλά
δε βολεύει.

- Το hulk είναι εξαιρετικά βολικό. Είναι επίσης συμβολικό γιατί όλοι
κρύβουμε
ένα πράσινο διαβολάκο μέσα μας (hint: θυμήσου την τελευταία φορά που
έσπασες πληκτρολόγιο απ' τα νεύρα σου. Θυμήσου επίσης την τελευταία
φορά που έσπασες οθόνη. Με πληκτρολόγιο. Απ' τα νεύρα σου).

- Θα μπορούσε να 'ταν επίσης κάτι σαν το "lets":

  α) εμπεριέχει το "ΑΣΤΟ"
  β) εκτός από κυριλέ άτομα (βλ. jkal: πάντα περιποιημένος με τα
      πουκαμισάκια του και τις μπλούζες με τους ρόμβους) δεχόμαστε ΚΑΙ
      λέτσους (Πιέρρε, είσαι ευπρόσδεκτος)
  γ) δείχνει πως τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Show me the code. Let 's.
  δ) όλα τα workshops θα έχουν μια χαριτωμένη ομοιομορφία:
      Let 's make a game! - pygame
      Let 's joomla your site! - drupal (wtf??)
      Let 's fix some bugs! - Fedora 47 hackfest
      Let 's clean it! (session καθαρισμού. ναι, χρειάζονται κ αυτά.)
      Let 's FIGHT! (gaming session. κάποια στιγμή πρέπει να γίνει κ αυτό)

Σκάι ιζ δε λίμιτ. Αλλά είμαι σίγουρος πως μπορούμε να σκεφτούμε και
κάτι λιγότερο επιτηδευμένο. Κ δυστυχώς, τέτοιες ιδέες έρχονται συνήθως
όταν μαζευόμαστε όλοι μαζί. Damn. Πάλι θα πρέπει να βγούμε για φαγητό.

Themis