[Plug] more about the hackerspace

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Thu Nov 25 02:45:26 EET 2010

> Μπορεί να δώσει ένα η Indifex που μας περισσεύει.

> Μπορώ να φέρω 2 μεγάλες λάμπες φθορισμού.

> Αν κάνουμε workshops στα οποία θα χρησιμοποιηθούν αυτά τα PC, ή και
> πιο καινούρια, να μη με λένε Δημήτρη..

Γειά σου λοιπόν Αναξίμανδρε. Χαίρομαι που θες να βοηθήσεις, παρόλο που περίμενα λίγο λιγότερο 'this aint gonna work' attitude ειδικά απο εσένα (πάρτα) :P Το τί μπορεί να γίνει νομίζω ο καθένας έχει πολλά διαφορετικά πράγματα στο μυαλό του. Το θέμα είναι τί θέλουμε να κάνουμε. Προσωπικά δεν θα με χάλαγε να έχουμε μερικά pc που ξέρουμε τί έχουν, είναι στημένα απο πρίν (π.χ. Arduino IDE, sample code, προγράμματα που να θέλουμε να έχουμε στήσει), ή ας τρέχουν command-line only και να κάνουμε πειραματισμούς (smoothwall νομίζω είχε προτείνει κάποιος). Θυμάμαι για παράδειγμα πως όταν είχα κάνει ενα workshop για Joomla ήταν 4-5 που με ρώτησαν άν χρειάζεται οπωσδήποτε να φέρουν laptop γιατί δεν είχαν.

Άμα μπορούσαμε να είχαμε TFT/LCD οθόνες ωστέ να μην πιάνουν απίστευτο χώρο και να μπορεί να κάτσει κάποιος extra άνθρωπος που θα έρθει με laptop θα ήταν καλό, όπως και να είχαμε καλά pc για να μπορούμε να κάνουμε τα πάντα, αλλά πορευόμαστε με ότι έχουμε.

Έχουμε βάλει ήδη 2 βάσεις για 6 λάμπες χαμηλής κατανάλωσης, για λόγους τιμής, και ποιο ομοιόμορφου φωτισμού, αλλά thanx για την προσφορά!

Όσον αφορά το switch, είχαμε ενα 8άρι κάτω αλλά δεν βρίσκαμε μετασχηματιστή οπότε αν θυμάμαι καλά το πήρε ο Χρήστος για να δεί αν έχει αυτός στην εστία κανέναν που να κάνει. Αλλά νομίζω εφόσον δεν το χρειάζεστε το θέλουμε, στην τελική να έχουμε και ένα εφεδρικό βρε αδερφέ.

Τζίκης

P.S. Καμμιά αφίσα θα φέρεις ρε;