[Plug] more about the hackerspace

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Thu Nov 25 01:59:07 EET 2010

Είπα να στείλω ενα status update σχετικά με τον χώρο.

Καταρχάς, πήγαμε σήμερα μετά την παρουσίαση του Γιάννη να τον δούν και όσοι δεν είχαν δει περί τίνος πρόκειται, και στήσαμε το Access Point που θα χρησιμοποιούμε κάτω (μένει ακόμα να στήσουμε για τον ΑΣΤΟ).

Προέκυψε ένα πρόβλημα με το modem του ΑΣΤΟ βέβαια, το οποίο μάλλον τα έφτυσε, οπότε και πάλι δεν έχουμε internet, αλλά το προσπαθούμε.

Προτείνω αύριο ή μεθαύριο να πάμε 2-3 άτομα να τελειώσουμε με τον χώρο, γιατί μένει:
Δίκτυο (χρειαζόμαστε ενα switchάκι 8 θέσεων λογικά, κάτι είχε δει ο Χρήστος)
Ρεύμα (πολύμπριζα και ταυ, στην χειρότερη να αγοράσουμε μερικά)
Φώς (Έχουμε 2 λάμπες χαμηλής κατανάλωσης, και θέλουμε ακόμα 2-4 , ο Χρήστος είχε πεί οτι έχει 2, νομίζω είναι υπέρ αρκετές για να φωτιστεί ο χώρος)

Προαιρετικά:
Νομίζω οτι για να λειτουργήσει ο χώρος δεν είναι απαραίτητο να δουλεύουν τα pc που έχουμε στην άκρη. Ειδικά τα πρώτα workshops μπορούμε να χρησιμοποιούμε μόνο laptops. Οπότε καλό είναι να βρούμε ποντίκια-πληκτρολόγια, ποιο καινούργια pc, καλύτερες οθόνες κλπ, και σιγά σιγά να τα στήνουμε, αλλά εφόσον έχουμε δίκτυο, φώς, και ρεύμα, νομίζω μπορούμε να αρχίσουμε σιγά σιγά.

What say you?