[Plug] Συνάντηση για hackerfest

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Sun Nov 14 14:33:05 EET 2010

Σίγουρα το routerάκι μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε. Το πληκτρολόγιο και το ποντίκι θα τα χρειαστούμε επίσης.

Οθόνες CRT έχουμε, αλλά αρκετές είναι σε λίγο άσχημη κατάσταση. Το pc είναι λίγο παλιό όντως, αλλά στην χειρότερη μπορούμε να το στήσουμε με κάτι πολύ light. Υπάρχει μια περίπτωση να βρούμε υπολογιστές σε καλύτερη κατάσταση τη δευτέρα, οπότε μη τα κουβαλάς τζάμπα και στο τέλος να κάθονται όπως είπες, θα δούμε την δευτέρα.

Υ.Γ. Ευχαριστούμε πολύ!!