[Plug] Συνάντηση για hackerfest

Filippos Vasilakis filpiranesi at hotmail.com
Sun Nov 14 02:31:37 EET 2010

Καλησπέρα..έχω ένα παλιό pc(pentium 200MHz 128ΜΒRAM, 3.2GB σκληρός) το οποίο μου είναι πλεον άχρηστο και κάθεται..είναι μαζί με οθόνη ποντικι και πληκτρολόγιο.
Επίσης έχω και ένα routerακι ασύρματο (αυτό της otenet) το οποίο δεν το χρειάζομαι.

Άμα τα χρειάζεστε(πραγματικά όμως να μην κάθονται και εκεί) μπορώ να σας τα φέρω με το αμάξι.Το pc δουλεύει comple αλλά δεν έχει κάποιο λειτουργικό πάνω.