[Plug] RFC: καινούριος list moderator/admin

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Fri Sep 24 14:06:34 EEST 2010

    On Fri, 24 Sep 2010 12:39:58 +0300, Kostis P. Ventrix wrote:
    > +1 για Θέμη

Done.

Αφού δεν απάντησε κανείς άλλος στο μεταξύ, θα στείλω στο Θέμη
πληροφορίες για το web interface της λίστας, κωδικούς, κλπ.

Η δουλειά του list admin για τη συγκεκριμένη λίστα είναι, κυρίως,
απλά ένας περιοδικός έλεγχος στην ουρά με τα ήδη μπλοκαρισμένα
μηνύματα για οτιδήποτε μοιάζει να ΜΗΝ είναι spam.  Λογικά δε θα
με μισήσει πολύ ο Θέμης που του την πασάρω με κάπως «συνοπτικές»
διαδικασίες :-)