[Plug] Warapz?

altanis at ceid.upatras.gr altanis at ceid.upatras.gr
Thu Sep 23 19:30:59 EEST 2010

Εγώ δηλώνω ότι θέλω να έρθω για φαί σε μία από τις συγκεντρώσεις. Αν είναι
καλό το φαί μπορεί να έρθω και σε επόμενες.

Αλέξανδρος

On Thursday, September 23, 2010, Vasileios Georgitzikis
<georgitzik at ceid.upatras.gr> wrote:
> Καταρχήν, καλό έτος/σχολική χρονιά σε όσους ακόμα ασχολούνται με ΄τα
εκπαιδευτικά'. Γράφω για να πάρουμε σιγά σιγά μπρός σαν PLUG ωστέ να
έχουμε μια
τέλεια χρονιά, γεμάτη παρουσιάσεις, activities, workshops, κλπ κλπ.

> Το πρώτο ερώτημα που μου έρχεται στο μυαλό είναι: 'Who's in???' Όσοι
θέλετε να
βοηθήσετε/προωθήσετε ή απλά να έρθετε για φαΐ σε μία απο τις
συγκεντρώσεις, raise
your hand! Ή ακόμα καλύτερα, στείλτε reply.

> Δεύτερον, πέρσυ κάναμε μια παρουσίαση στους Η/Υ (CEID), η οποία νομίζω
ήταν αρκετά
επιτυχημένη. Νομίζω αμα το κάνουμε ακόμα νωρίτερα φέτος θα μαζέψουμε ακόμα
περισσότερο κόσμο. Μάλιστα ίσως πείσω και μερικούς από άλλες κοινότητες
(@bacharakis, @ppapadeas ακούτε;;;;;) να συμμετάσχουν άμα βολεύει η
ημερομηνία.
BTW μήπως θα έπρεπε να κάνουμε και ένα twitter account ως PLUG;;;;;;;;;

> Ποιοί ενδιαφέρονται για μια συνάντηση τώρα σύντομα (στη βράση κολάει το
σίδερο)
για να δούμε τι μέλλει γενέσται; (άτσα και το αρχαίο!!)

> p.s. Προσπαθούμε να οργανώσουμε κάτι μεγάλο, άμα τελικά το καταφέρουμε
θα υπάρξει
ανακοίνωση (και πολλή δουλειά). Keep your eyes open!*