[Plug] foss.upatras.gr

Dimitris Leventeas mydimle at gmail.com
Sat Jan 16 00:09:50 EET 2010

On Friday 15 of January 2010 22:49:56 Kostas Voulgaris wrote:
> Αυτό ακριβώς δεν είναι και το PLUG και απευθύνεται και σε περισσότερο
> κόσμο, όχι μόνο τους φοιτητές του πανεπιστημίου?

Ναι, αυτό είναι από όσο καταλαβαίνω και εγώ.

> Απ' ό,τι κατάλαβα αυτές οι ομάδες έχουν και σαν έξτρα στόχο την υιοθέτηση του
> ελ/λακ σε εργαστήρια και μαθήματα.
> Εκτός αν υπάρχει κάτι άλλο που μου διαφεύγει και εμένα δεν νομίζω να
> υπάρχει κάποιος λόγος για κάτι αντίστοιχο.

Ο εξτρα στόχος που ανέφερες + ό,τι λες στο ps.

> Δεν έχει νόημα να κατακερματιστούμε σε διαφορετικές ομάδες (που στην τελική
> οι ίδιοι πάνω κάτω θα είμαστε) αφού έτσι και αλλιώς δεν έχουμε και πολλά
> μέλη.

Αυτό που λες είναι σωστό και χρήζει προσοχής. Αν όμως είμαστε τα ίδια άτομα
πάνω κάτω δεν νομίζω να κατακερματιστούμε.

Απλά θα υπάρχει το site στο upatras (που μπορεί να κάνει ίσως redirect στο site
της plug;; ), οι συναντήσεις θα γίνονται εκεί που τις κάνουμε και θα έχουμε
ίσως τη δυνατότητα να κάνουμε κάτι σαν το Μετσόβιο ή το adslgr (πχ να στήσουμε
ένα mirror για κάποια διανομή ή ένα repository).

Ίσως από την άλλη να το σκεφτόμουν υπερβολικά ιδεαλικά και να είναι άτοπο. Καλό
θα ήταν επίσης να μην αντικατασταθεί το plug από μια ομάδα πανεπιστημίου, αφού
τώρα είναι πιο γενικό.

> ps. δεν ξέρω αν αυτές οι ομάδες έχοντας πιο ενδοπανεπιστημιακό χαρακτήρα
> έχουν καλύτερη αντιμετώπιση/διευκολύνσεις στα θεσμικά όργανα του
> πανεπιστημίου από ό,τι μπορεί αν έχει μία ομάδα σαν το PLUG.

Ούτε εγώ το ξέρω αυτό. Απλά το υποθέτω. Ήλπιζα να υπάρχει κάποιος ανάμεσα μας
που απλά να ήθελε να τον πειράξουμε λίγο και να ήξερε πως λειτουργούν αυτά.

Δημήτρης
--
Τίποτα δεν σταματά την πτώση των μαλλιών, εκτός από το πάτωμα.