[Plug] foss.upatras.gr

Kostas Voulgaris voulgaris at ceid.upatras.gr
Fri Jan 15 22:49:56 EET 2010

On Fri, 2010-01-15 at 21:24 +0200, Dimitris Leventeas wrote:

> Τι λέτε; Θέλουμε/μπορούμε να φτιάξουμε το broken link;
>
> Δημήτρης
> --
> Από τρία πράγματα μην περιμένεις να έχουν μυαλό, από ένα ερωτευμένο άντρα, μια
> ερωτευμένη γυναίκα και μια μη ερωτευμένη γυναίκα...

Αυτό ακριβώς δεν είναι και το PLUG και απευθύνεται και σε περισσότερο
κόσμο, όχι μόνο τους φοιτητές του πανεπιστημίου? Απ' ό,τι κατάλαβα αυτές
οι ομάδες έχουν και σαν έξτρα στόχο την υιοθέτηση του ελ/λακ σε
εργαστήρια και μαθήματα.
Εκτός αν υπάρχει κάτι άλλο που μου διαφεύγει και εμένα δεν νομίζω να
υπάρχει κάποιος λόγος για κάτι αντίστοιχο. Δεν έχει νόημα να
κατακερματιστούμε σε διαφορετικές ομάδες (που στην τελική οι ίδιοι πάνω
κάτω θα είμαστε) αφού έτσι και αλλιώς δεν έχουμε και πολλά μέλη.

Κώστας.

ps. δεν ξέρω αν αυτές οι ομάδες έχοντας πιο ενδοπανεπιστημιακό χαρακτήρα
έχουν καλύτερη αντιμετώπιση/διευκολύνσεις στα θεσμικά όργανα του
πανεπιστημίου από ό,τι μπορεί αν έχει μία ομάδα σαν το PLUG.