[Plug] Καλοκαιρινή ιδέα!

Themistoklis Savvidis themhs at gmail.com
Sat Jun 13 13:48:06 EEST 2009

Λοιπόν, ήξερα πως γενικώς έχω κ γαμώ τις ιδέες αλλά νομίζω πως
ξεπέρασα τον εαυτό μου αυτή τη φορά:

*** Πάμε για μπάνιο; ***

- Ξέρω πως υπάρχουν πολλοί στην plug που δεν έχουν δει ήλιο ποτέ.
- Ξέρω πως υπάρχουν πολλοί στην plug που δεν έχουν ξανακούσει τη λέξη 'παραλία'.
- Ξέρω πως υπάρχουν πολλοί στην plug που θα διαγράψουν τον εαυτό τους
από τη λίστα μετά από αυτή την πρόταση.

Αλλά γι' αυτό είμαι εγώ εδώ. Για να σας δείξω το δρόμο προς την υπέρβαση.

Δεδομένου πως βρισκόμαστε εν μέσω εξεταστικής περιόδου, προτείνω να
πάμε το επόμενο Σάββατο για να μπορεί ο περισσότερος κόσμος.
Αντιπροτάσεις δεκτές αλλά μη επιθυμητές =p

PS: Είπα πως θα σας δείξω το δρόμο προς την υπέρβαση, όχι πως θα σας
καθοδηγήσω. Στο κάτω κάτω, ποιος ξυπνάει πριν πέσει ο ήλιος; Ειδικά
για να πάει σε ένα 'παραλία', ό,τι κ αν είναι αυτό. Και που διάολο
είναι το 'unsubscribe';

--
Themis