[Plug] upgrade debian-εγκατασταση ubuntu (τι γκαντεμια ειναι αυτη!)

tavoularis at ceid.upatras.gr tavoularis at ceid.upatras.gr
Sat May 30 21:14:08 EEST 2009

Για σας.

1)Χτες ηπα πως έχω πολύ καιρό να κάνω upgrade στα debian testing και έτσι
λοιπόν γραφω:
apt-get update
apt-get dist-upgrade

είχε πολλά packeta και δεν πρόσεξα τι μου έκανε upgrade
έπειτα από το upgrade συνειδητοποίησα ότι μου έσβησε όλο τον kde.
Ίσος ήθελε να βάλει τον 4 αλλα δεν έβαλε tpt δεν ξέρω την αιτια.
έτσι k εγώ πήγα να τον εγκαταστήσω ξανά αλλα μου έβγαλε σφάλμα σε ένα
πακέτο (broken pipe) k μου έσπασε τα dependencies.

2)Μετά απ' αυτό τσατίστηκα k είπαν να βάλω τα καινούργια kubuntu.
Επειδή έχω lvm κατέβασα λοιπόν  το alternative cd.
Αφού άρχισε η εγκατάσταση μια χαρά μου έβγαλε σφάλμα ότι πρέπει να βάλω το
cd στην θήκη η κάτι τέτοιο.
Tο cd το είχα ελένξει για σφάλματα κ ήταν ένταξη.

Επειδή αυτό το σφάλμα το είχα k με τα προηγούμενα kubuntu πήγα να κάνω ότι
k τότε.
Δηλαδή να μπουταρο με live cd, να εγκαταστήσω το lvm, μετά να εγκαταστήσω
κανονικά το σύστημα k με chroot να
βάλω και στο καινούργιο σύστημα το lvm.

3)Αρχίζω λοιπόν την εγκατάσταση k κάπου στο 80% το πρόγραμμα κλίνη χωρίς
μήνυμα σφάλματος.
Αυτό το δοκίμασα k μου το έκανε 2 φορες.
Ούτε  αυτό το cd δεν είχε σφάλματα.

Ξέρει κανεις τι συμβαίνει έχτος από το ότι με γκαντεμιάσανε??
ξέρετε με τα debian τι ήταν αυτό το upgrade??
είχε κανεις κάποιο από αυτά τα προβλιματα??

Ευχαριστώ.