[Plug] Υπάρχει 'Μακεδονική' μεταφραση;

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Sun May 3 17:13:41 EEST 2009

2009/5/3 Markos Chandras <markos.chandras at gmail.com>:
> http://lists.trolltech.com/pipermail/qt-creator/2009-May/002873.html
>
> Ρίχτε μια ματιά στο thread. Προσωπικά με εξοργισε γι αυτο και του απαντησα
> δεόντος.

 Γιατί σε εξόργισε; Μια μετάφραση στη γλώσσα του είπε να κάνει ο άνθρωπος.
Το θέμα σου από ότι καταλαβαίνω είναι λίγο βαθύτερο, αλλά όχι αρκετά.
Αντιτίθεσαι στην προσπάθεια ενός νέου κράτους να αποκτήσει εθνική
ταυτότητα, ξεχνώντας ότι αυτό είναι όχι μόνο αναγκαίο για τη συνοχή
του και την επιβίωση του, αλλά και ότι το έχουν ήδη κάνει όλα τα
υπόλοιπα κράτη (να μη σου θυμίσω την "ίδρυση" του ελληνικού κράτους,
γιατί κάτι μου λέει ότι θα εξοργιστείς ξανά). Το πρόβλημα δηλαδή είναι
πολύ γενικότερο και δε νομίζω ότι έχει σχέση με το FOSS.