[Plug] Υπάρχει 'Μακεδονική' μεταφραση;

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sun May 3 16:21:24 EEST 2009

2009/5/3 Markos Chandras <markos.chandras at gmail.com>:
> http://lists.trolltech.com/pipermail/qt-creator/2009-May/002873.html
>
> Ρίχτε μια ματιά στο thread. Προσωπικά με εξοργισε γι αυτο και του απαντησα
> δεόντος.
>
> Κάποτε είχα ξανακουσει μια παρομοια ιστορία για το Ubuntu-macedonia νομίζω

No offence dude, αλλά προσωπικά νομίζω ότι δεν έγινε σωστός χειρισμός
του θέματος (το οποίο αποδεικνύεται από την κατάληξη του thread).
Συνήθως βοηθάει να γράφουμε την απάντηση αρκετές ώρες μετά που
διαβάζουμε το αρχικό email με ψυχραιμία.

Τώρα, για το συγκεκριμένο: Πρόκειται για ένα "θέμα" που σε ολόκληρο
τον κόσμο είναι θέμα μόνο στην Ελλάδα. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί κακός
χειρισμός της Ελληνικής κυβέρνησης, και πολύ φοβάμαι ότι δεν υπάρχει
τίποτα που μπορείς να κάνεις εσύ. Πόσο μάλλον αν η ίδια η wikipedia
λέει άλλα: http://en.wikipedia.org/wiki/Macedonian_language.

Το θέμα είναι να γίνεται μια προσπάθεια μόνο άμα έχει κάποιο
αποτέλεσμα. Στον τομέα του FOSS, αυτά τα threads, δυστυχώς ή ευτυχώς,
δεν έχουν κανένα απολύτως αποτέλεσμα και είναι έντονα κατακριτέα από
τους υπόλοιπους στη λίστα.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)