[Plug] C++ forums with code samples

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Mar 10 21:40:11 EET 2009

When the date was Tuesday 10 March 2009, George wrote:

> Με χαρά σας ανακοινώνω ότι στον πρόσφατο διαγωνισμό που έκανε η Εταιρία
> ΕΛΛΑΚ για ανάπτυξη - επέκταση λογισμικού η πρότασή μου εγκρίθηκε. Αφορά
> την επέκταση του προγράμματος qcad ώστε να αποκτήσει λειτουργικότητα που
> θα του επιτρέπει την αυτοματοποίηση εκπόνησης μελέτης ηλεκτρολογικής
> εγκατάστασης ενός ορόφου / μονοκατοικίας.

Συγχαρητήρια! Μακάρι στο προσεχές μέλλον να υπάρξουν ολοκληρωμένες OSS
λύσεις για τέτοιου είδους εφαρμογές.

> Γνωρίζετε help forum για C++ ή και sites που να έχουν code samples που να
> μπορούν να ενσωματωθούν σε GPL κώδικα? Ότι άλλα resources έχετε για C++
> και Qt programming θα μου ήταν πολύ χρήσιμα.

Θα έλεγα να επενδύσεις τον χρόνο σου σε κάποιο[0] βιβλίο για C++ και QT. Το
copy/paste programming, πέρα από εντελώς αντιαισθητικό και υποβέλτιστο ως
κώδικας, συνήθως διακρίνεται για ελλιπές και προβληματικό σχεδιασμό,
ανύπαρκτη επεκτασιμότητα και αμφισβητήσιμο maintainability· όλα τα
χαρακτηριστικά δηλαδή που κάνουν ένα OSS project ουσιαστικά μη βιώσιμο
(βλέπε άχρηστο) και αναιρούν το πρακτικό κομμάτι της OSS νοοτροπίας.

Από 'κει και πέρα, το http://www.google.com/codesearch έχει αποτελέσει
αξιόλογη πηγή έμπνευσης.

[0] Το σε ποιό/ά εξαρτάται από τις γνώσεις σου.

--
 Michael Iatrou (yovq)