[Plug] C++ forums with code samples

George geonik250 at yahoo.gr
Tue Mar 10 20:07:19 EET 2009

Με χαρά σας ανακοινώνω ότι στον πρόσφατο διαγωνισμό που έκανε η Εταιρία ΕΛΛΑΚ
για ανάπτυξη - επέκταση λογισμικού η πρότασή μου εγκρίθηκε. Αφορά την
επέκταση του προγράμματος qcad ώστε να αποκτήσει λειτουργικότητα που θα του
επιτρέπει την αυτοματοποίηση εκπόνησης μελέτης ηλεκτρολογικής εγκατάστασης
ενός ορόφου / μονοκατοικίας.
Σκοπός είναι να είναι να παίρνει την κάτοψη ενός ορόφου με τα ηλεκτρολογικά
στοιχεία να παράγει όλα τα έγγραφα και σχέδια που απαιτούνται από την
Ελληνική νομοθεσία για μία τέτοια εγκατάσταση. Ανάλογο πρόγραμμα κλειστού
κώδικα είναι το Fine της εταιρίας 4Μ, το οποίο βέβαια είναι πολύ πιο
ολοκληρωμένο και καλύπτει πάρα πολλά είδη μελετών, υδραυλική εγκατάσταση,
καλοριφέρ, κλιματισμός και πολλά άλλα.
Η εφαρμογή μάλλον θα υλοποιηθεί σε C++ μιας και το qcad και η dxflib πάνω στα
οποία θα βασιστεί είναι γραμμένα σε αυτή τη γλώσσα.
Ότι συμβουλές έχετε για την οργάνωση και υλοποίηση του project είναι
ευσπρόσδεκτες. Όποιος θέλει να συμμετάσχει είναι επίσης ευπρόσδεκτος.
Μερικές ερωτήσεις.
Γνωρίζετε help forum για C++ ή και sites που να έχουν code samples που να
μπορούν να ενσωματωθούν σε GPL κώδικα? Ότι άλλα resources έχετε για C++ και
Qt programming θα μου ήταν πολύ χρήσιμα.

Γιώργος Νικολόπουλος