[Plug] Bugathons

Aggelidis Nikos aggelidis.news at gmail.com
Mon Dec 15 16:53:34 EET 2008

>>Περιμένω τα κουλουράκια.

:P

Pantos ta epixeirimata pou exoun ta links einai sovares xazomares.....

> We don't believe it makes sense to promote fora as the "correct" pluralisation because it
> creates confusion, offers no real benefit, and can't work anyway so it's pointless trying.

Nai me auto to epixeirima na arxisoume oloi na milame kipriaka, pou
den exoun kammia sintaksi oute grammatiki [1] gia na min mperdeutai
kanenas....

> However, Google lists 3,720,000 entries for fora and 119,000,000 for forums.

dld an kati lathos to lene polloi ginetai sosto?

> However, they do not extend the rule to all languages, nor do they extend it to all forms of
> the word. It seems to me that this is a rather flimsy...

Den exo ipopsin mou giati milaei....
antistoixa isxuoun kai opoudipote allou iparxoun ksenes lekseis px

latinika kai ellinika gia nomikes epistimes
ellinika gia tin iatriki
italika gia klassiki mousiki
gallika gia diafores microlekseis...

an deite , sta diafora egxeiridia o plithintikos einai o sostos kai
oxi kapoios authairetos [me tin dikaiologia, oti auton katalavainei o
kosmos].

-nikos

[1]: stin kipro grafoun mia glossa, alla milane 2!!!!