[Plug] ΑΣΤΟ issues

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Nov 11 13:14:56 EET 2008

When the date was Tuesday 11 November 2008, Themistoklis Savvidis wrote:

> Recap:
>
> 1. Από τις 6.30 θα είμαι εκεί. Εγώ έχω τα κλειδιά οπότε ας μην πάει
> κανείς εκεί νωρίτερα.
>
> 2. Ubuntu 8.10 / XP SP3 / Office 2007 (δεν ξέρω αν θα το τραβάει το
> pc..) / εξωτερικό σκληρό για backup του ήδη υπάρχοντος My Documents /
> OpenOffice 3 / Firefox 3.0.3 / SumatraPDF 0.9.3 και alcohol 1.9.7 * θα
> φέρω εγώ *. Παρ' όλο που υπάρχει internet στο χώρο, δε θυμάμαι τι
> ταχύτητας είναι οπότε τα κατέβασα χθές το βράδυ για να μην
> ξημερωθούμε.

Κατά καιρούς (αναγκαστικά) φτιάχνω δισκάκια με *χρήσιμα* OpenSource εργαλεία
για Windows, αν βρω κάποιο θα το φέρω. Όχι τόσο για να το χρησιμοποιήσουμε,
τα περισσότερα θα είναι outdated, όσο για reference.

> 3. Ventrix: * εφόσον μπορεις και θέλεις *, συνεννοήσου με το Μιχάλη
> για να φέρεις/ετε τα pcia στο χώρο.

Θα έρθω κατά τις 19:00, αν είναι εκεί ο Κωστής (ή κάποιος άλλος με
αυτοκίνητο και όρεξη για λίγο κουβάλημα) πεταγόμαστε και τα παίρνουμε.

> 4. Michael: Νομίζω πως όχι μόνο δεν υπάρχει manual για τον εκτυπωτή
> αλλά ούτε καν drivers.

Αν είναι σχετικά σύγχρονος, το manual θα υπάρχει online και αν είμαστε
τυχεροί θα υπόστηρίζεται από το CUPS out of the box.

> 5. Είμαι ερωτευμένος με τη Νάντια Μπουλέ.

Μπα, αυτή δεν είναι ωραία, απλά έχει *πολύ* φωτογένεια»…

--
 Μιχάλης Ιατρού (zrna)