[Plug] ΑΣΤΟ issues

Themistoklis Savvidis themhs at gmail.com
Tue Nov 11 12:21:13 EET 2008

Recap:

1. Από τις 6.30 θα είμαι εκεί. Εγώ έχω τα κλειδιά οπότε ας μην πάει
κανείς εκεί νωρίτερα.

2. Ubuntu 8.10 / XP SP3 / Office 2007 (δεν ξέρω αν θα το τραβάει το
pc..) / εξωτερικό σκληρό για backup του ήδη υπάρχοντος My Documents /
OpenOffice 3 / Firefox 3.0.3 / SumatraPDF 0.9.3 και alcohol 1.9.7 * θα
φέρω εγώ *. Παρ' όλο που υπάρχει internet στο χώρο, δε θυμάμαι τι
ταχύτητας είναι οπότε τα κατέβασα χθές το βράδυ για να μην
ξημερωθούμε.

3. Ventrix: * εφόσον μπορεις και θέλεις *, συνεννοήσου με το Μιχάλη
για να φέρεις/ετε τα pcia στο χώρο.

4. Michael: Νομίζω πως όχι μόνο δεν υπάρχει manual για τον εκτυπωτή
αλλά ούτε καν drivers.

5. Είμαι ερωτευμένος με τη Νάντια Μπουλέ.