[Plug] gcc-i686+debian

Markos Chandras markos.chandras at gmail.com
Tue Nov 11 00:11:13 EET 2008

<markos.chandras at gmail.com> wrote:
> [...]
Γιώργο

> Σχεδόν.  Απεχθάνομαι το Gentoo, σε σημείο που να θέλω να ξεράσω όταν
το
> βλέπω.  Απλά καταλαβαίνω ότι είναι αναμενόμενο σε κάποιους άλλους να
> αρέσει :P

Το προσπερνάω αυτό :P ...

> Δεν υπάρχει `gcc-i686' εκτελέσιμο,
Ναι , εννοουσα όλο το i686-build-enviroment
> αλλά δε χρειάζεται να *βγάλεις* το
> Debian.  Μπορείς να φτιάξεις ένα `Gentoo chroot' μέσα στο Debian ή να
> πειραματιστείς λίγο ακόμα.  Προφανώς τα assumptions του Gentoo/distcc
> δεν ταιριάζουν με ένα «βασικό Debian».  Αν δεν έχει κάνει τρελές πίπες
> το Gentoo για να στήσει το `gcc-i686' και τα `binutils-i686' και το
> `glibc-i686' και το `whatever-μας-κάπνισε-i686' μπορείς λογικά να
> στήσεις ένα minimal Gentoo chroot, να του σηκώσεις ένα sshd μέσα από
το
> chroot και να κάνεις submit compile jobs στο «απομέσα» gcc-i686.
Τrue. Ξεχασα οτι μπορείς να περασεις compile jobs μεσω ssh. Θα το
δοκιμασω και αυτο έτσι για την ιστορια. Μην βγάλω σάπιο το debian και με
φανε. Ομως ψηλιάζομαι οτι το πακετακι "crossdev" του gentoo εχει της
παναγιας τους wrappers μεσα γι αυτο δεν παιζει με τα αλλα. Αλλα απο την
στιγμή που δεν μπορω να στησω cross-dev enviroment στο debian ( διοτι
αποτυγχάνουν οι προσπάθειες μου παρολο που ακολουθω επίσημους debian
οδηγους ) δεν εχει νοημα να κοιταξω καν τον κωδικα του gentoo cross-dev

Αντε να δουμε και το chroot :)
--
Markos Chandras