[Plug] gcc-i686+debian

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Nov 11 00:02:39 EET 2008

On Mon, 10 Nov 2008 23:45:58 +0200, Markos Chandras <markos.chandras at gmail.com> wrote:

> Αγνοώντας τα πικρόχωλα σχόλια απο τους ταπεινους debianades ,και
> επειδη δεν θελω να γινω ενας απο αυτους ,θα απαντήσω μονο στον Γιώργο
> που με καταλαβαινει :P

Σχεδόν.  Απεχθάνομαι το Gentoo, σε σημείο που να θέλω να ξεράσω όταν το
βλέπω.  Απλά καταλαβαίνω ότι είναι αναμενόμενο σε κάποιους άλλους να
αρέσει :P

> Αγαπητε Γιώργο;
>
> Επειδη πάω να κάνω πραγματα που δεν αρμόζουν στην φύση του Debian (
> δηλαδη στήσιμο cross-dev enviroment & compile ) σου ανακοινωνω οτι το
> εγχείρημα ήταν μια παταγώδης αποτυχια διοτι χιλιοέσπασαν ολες οι
> απόπειρες για compile gcc-i686 ,glibc κτλ κτλ κτλ. Ως εκ τουτου, θα
> αφησω το σαπιο-binary-debian να καθεται μεχρι να ερθει το
> σαββατοκυριακο να του βαλω gentoo

Δεν υπάρχει `gcc-i686' εκτελέσιμο, αλλά δε χρειάζεται να *βγάλεις* το
Debian.  Μπορείς να φτιάξεις ένα `Gentoo chroot' μέσα στο Debian ή να
πειραματιστείς λίγο ακόμα.  Προφανώς τα assumptions του Gentoo/distcc
δεν ταιριάζουν με ένα «βασικό Debian».  Αν δεν έχει κάνει τρελές πίπες
το Gentoo για να στήσει το `gcc-i686' και τα `binutils-i686' και το
`glibc-i686' και το `whatever-μας-κάπνισε-i686' μπορείς λογικά να
στήσεις ένα minimal Gentoo chroot, να του σηκώσεις ένα sshd μέσα από το
chroot και να κάνεις submit compile jobs στο «απομέσα» gcc-i686.