[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Markos Chandras markos.chandras at gmail.com
Mon Nov 3 14:16:57 EET 2008

2008/11/3 Michael Iatrou <m.iatrou at freemail.gr>

> Για να λήξει η υπόθεση με την «αποστολή πολλών ανακοινώσεων»:
>
> Ήταν ΜΙΑ ανακοίνωση σε κάθε λίστα. Αν κάποιος πιστεύει ότι αυτό είναι πολύ,
> παρακαλώ να μοιραστεί μαζί μας το ποιό είναι το «λογικό».
>
> BTW, το one-liner σε αυτό το μήνυμα:
>
> http://lists.hellug.gr/pipermail/plug/2008/000690.html
>
> δεν είναι ακριβές, καλύτερη να χρησιμοποιηθεί αυτό:
>
> ~/Mail$ egrep -R '^Subject.+?Ubuntu.+?8\.10' \.*[^.]* |
> grep -v 'Subject: Re:' | wc -l
> 8
>
> Ναι, η διαφορά είναι χαοτική, το προηγούμενο έδινε 7, αυτό 8.

> Ποιό flame;

> [...]

Ναι οντως Μιχαλη τα blog post στο πλανετ ήταν υπερβολικα. Αλλα και στις
λιστες επεσαν αρκετα email με απαντησεις χρηστων πάνω στα release parties
που εγιναν στις διαφορες πολεις. Εγω θα ρωτησω παλι ( 3η φορα  ). Δεν
υπαρχει εσωτερικός χώρος ( my-ubuntu.gr ή όπως λεγεται, ή ubuntolistes ) για
να πανυγηρίσουν τις εμπειρίες τους και να μοιρασουν την χαρα ενος release
παρτυ και τις εμπειρίες που αποκομισαν μετα? Κατα την γνώμη μου ( επειδή
ζητάς να σου πω το λογικό ), επρεπε να πεσει μια ανακοινωση απο τους
επίσημους ( my-ubuntu.gr ) του τυπου

"Νεο ubuntu 8.10. Parties σε ολη την χώρα. More info στο forum ". Ως εκει.
Οχι ξεχωριστό email για καθε παρτυ και καταιγισμός απαντήσεων απο κάτω. Μια
ανακοινωση επρεπε να γινει και τα εσωτερικα/λεπτομεριες στο φορουμ τους.
Ετσι πιστευω οτι επρεπε να γινει καθότι ειμαστε public list και όχι
ubuntolista.