[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Mon Nov 3 00:59:03 EET 2008

2008/11/3 Markos Chandras <markos.chandras at gmail.com>:
[...]
> Τις τελευταιες μέρες πάντως έχω πάθει μια Ubuntiasi. Σε καθε linuxo-λίστα,
> linuxo-forum, linuxo-blog, μιλανε για το Ubuntu 8.10 . Αναρωτιεμαι αν καθε 6
> μήνες θα εχουμε αυτον τον οργασμό και την έξαρση πορωμένων Ουμπουντάδων για
> την νεα τους έκδοση, και ποσο θα κρατάει αυτο. Συγκρινω την παρουσα κατασταση
> με τις ανακοινώσεις που κανει ο Δημητρης για την Fedora (μια ανακοινωση and
> thats it ) , και γενικα ποσος χαμος γινεται για το ubuntu που δεν γινεται για
> καμια αλλη διανομη. Αραγε είμαι ο μοναδικός που ενοχλείται απο αυτή την
> [...]

Είναι κακό που κανονίζουμε πράγματα; Που ενημερώνουμε για το release
και κανονίζουμε ανοικτά για όλους events όπως το release party μέσα
από το οποίο προσπαθούμε να προωθήσουμε το ελεύθερο λογισμικό
γενικότερα; Εκδηλώσεις και ανακοινώσεις σαν και αυτές κάνουν πιο
γνωστό και φέρνουν κόσμο στο PatrasLUG πρώτα απ' όλα. Εγώ ειλικρινά
δεν θα ενοχληθώ καθόλου να διαβάσω όταν βγει η νέα fedora το δικό της
announcement, και όταν βγει το νέο freebsd τα δικά του ιδιαιτέρα
χαρακτηριστικά. Κάθε άλλο. Με χαροποιεί να βλέπω κόσμο να ασχολείται
με ελεύθερο λογισμικό με μεράκι και πάθος και να παρουσιάζει αξιόλογα
έργα. Και με μεγάλη χαρά θα συμμετείχα σε release parties και άλλα
events για fedora, debian, suse, freebsd, firefox, openoffice,
mercurial, οτιδήποτε. (δυστυχώς έχασα το τελευταίο fedora hack fest...
Πολύ στεναχωρήθηκα που δεν μπόρεσα να πάω εκείνο το σαββατοκύριακο).

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.