[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Markos Chandras markos.chandras at gmail.com
Mon Nov 3 00:29:04 EET 2008

On Sunday 02 November 2008 10:55:34 Hiken wrote:
> δυστυχως προεκυψε μια δουλεια με τον πατερα μου και δεν μπορεσα να ερθω,
> δλδ τελειωσα 11 παρα, και μεχρι να κανω ενα μπανιο και να ερθω... θα
> πηγαινε 12 και. anyway, bill κρατα μου ενα δισκακι.

Τις τελευταιες μέρες πάντως έχω πάθει μια Ubuntiasi. Σε καθε linuxo-λίστα,
linuxo-forum, linuxo-blog, μιλανε για το Ubuntu 8.10 . Αναρωτιεμαι αν καθε 6
μήνες θα εχουμε αυτον τον οργασμό και την έξαρση πορωμένων Ουμπουντάδων για
την νεα τους έκδοση, και ποσο θα κρατάει αυτο. Συγκρινω την παρουσα κατασταση
με τις ανακοινώσεις που κανει ο Δημητρης για την Fedora (μια ανακοινωση and
thats it ) , και γενικα ποσος χαμος γινεται για το ubuntu που δεν γινεται για
καμια αλλη διανομη. Αραγε είμαι ο μοναδικός που ενοχλείται απο αυτή την
εβδομαδιαία πλύση εγκεφάλου  καθε 6 μηνες? Ελπιζω πως όχι...

Κινδυνεύω να παρεξηγηθω αλλα i will take the risk

--
Markos Chandras